Поиск
Показати всі результати
Главная питання Гарантія та повернення товарів
питання
ДОСТАВКА І ОПЛАТА ТОВАРІВ Гарантія та повернення товарів Програма знижок Всі питання
Гарантія та повернення товарів

Гарантійне обслуговування здійснюється офіційними сервісними центрами виробника товару

При зверненні в сервісний центр з собою необхідно мати:

- оригінал гарантійного талона;

- документ, що підтверджує оплату товару (чек);

- товар з коробкою в повній комплектації.

Умови обміну та повернення товару.

Ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачає право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо придбаний товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу і отримати назад гроші, якщо товар не включений до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню, затвердженого Кабінетом Міністрів України (Постанова КМУ від 19 березня 1994 року № 172).

У разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів в офіс магазину.

Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазину

Клієнту повертають повну вартість замовлення, так само, магазин оплачує зворотну пересилку товару. Під помилкою магазину мається на увазі:
- висланий не той товар, що зазначений у замовленні;
- висланий не той розмір, що вказаний у замовленні;
- колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних, чоботи виявилися жовтими). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, у зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;
- присланий явно бракований товар.

Адреси для повернення

Наші адреси для повернення товарів:
- для перевізника «Нова пошта» виберіть одержувача: Політика Е. Л., р. Рівне, склад №6 і телефон номери магазину: (096) 093-33-99.

При оформленні посилки на пошті врахуйте:

- повернення грошей, або обмін на інший товар виробляється лише після того, як посилка повернута в магазин;
- повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти посилають післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки;
- при заповненні бланка на відправлення посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Оголошена вартість посилки» оскільки, у разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.

Порядок оформлення обміну

Що потрібно зробити, щоб обміняти товар:

1. Зв'язатися з менеджером магазину за телефоном, вказаним на сайті.
2. Протягом 14 днів від дати отримання посилки, відправте товар, який не підійшла, за адресою вказаною вище.
3. Виберіть в каталозі товари, які слід надіслати на заміну, та оформіть нове замовлення. В коментарях до замовлення вкажіть причину обміну. Також, просимо Вас вкласти в коробку з поверненням записку, яка містить інформації про Вас (E-mail, ПІБ, телефон, адресу), а також на яку модель потрібно зробити обмін.
4. Як тільки повернення буде отримано, Вам передзвонить один із співробітників магазина для узгодження деталей обміну.

Повернення грошових коштів

Що потрібно зробити, щоб повернути гроші:
1. Протягом 14 днів від дати отримання посилки, відправте товар, який не підійшла, по одному з зазначених вище адрес.
2. У коробку вкладіть записку про те, що хочете отримати назад вартість товару, або передзвоніть по одному з наших контактних номерів щоб обговорити порядок повернення коштів з оператором.
3. Гроші будуть повернуті в строк до 7 днів від дати отримання повернення в поштовому відділенні. Повернення здійснюється поштовим або банківським переказом, за Вашим вибором, виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Нагадаємо, що повертається тільки вартість товару. Вартість пересилання повернення відплачує клієнт. З суми повернення установа, яка здійснює грошові перекази (банк або пошта) віднімає комісію за переказ грошових коштів. Винятком є випадки, коли причиною повернення послужила помилка працівників сайту (дивіться вище). У цьому випадку ми компенсуємо вартість пересилання повернення і оплачуємо банківські послуги по переду грошових коштів.

У разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів в офіс магазину. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають лише вартість товару.